GYIK

Hogyan tudok rendelni? Regisztrálni kell a rendeléshez?

Regisztrálni nem kell, keress minket telefonon! + 36 30 20 10 185

 

Hogyan tudom átvenni a kiválasztott alkatrészt?

Személyesen.

 

Beépítési garancia részletei? Mire? Hogyan? Meddig? Mi történik, ha nem találom az általam keresett alkatrészt?

Az oldal folyamatos feltöltés alatt van, ha nem találja a keresett alkatrészt, hívjon fel minket vagy e-mailben jelentkezzen, telefonos megkeresés esetén egy órán belül, e-mail megkeresés esetén max. 1 munkanapon belül felkeressünk Önt azzal kapcsolatban, hogy a termék elérhető-e kínálatunkban.

 

Nem megfelelő alkatrészt rendeltem, mi a teendő?

Törvényi előírásoknak megfelelően a kézhezvételtől számítva 72 órán belül kötelesek vagyunk visszavenni a terméket. Személyes átvétel esetében az átvétel helyén, postai-és futárszolgálattal történő kézbesítés esetén postai úton, melynek költsége a Vevőt terheli.

 

Bármilyen kérdése van, keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!